Stängt på skola/dagis

Idag var det stängt på skola/dagis och jag hade sådan tur att jag hade ledig dag från jobbet. Så då blev det kusinlek ända fram till kl.14.00 när vi drog på simskola.
Kusinerna var vänner hela dagen, de målade fina teckningar, såg film, åt frukost och lunch o efterrätt, var ute och krattade löv, lekte med bilar och hade det trevligt (verkade det som). Jag hade iallafall en mycket trevig dag!!!!



Vad tittar Nellie och Filip på tro????



Jo när Isak gungar och hoppar i en lövhög!
Härligt, det var nästan så jag ville prova!!!!!!



Bäst att utnyttja arbetskrafterna som fanns tänkte jag och vilken GOD hjälp jag fick (av tre iallafall, Isak föredrog nog att vara arbetsledare). Vi körde bort x antal kärror med löv till skogen!
Tror nog jag får betala dem en slant imorgon!

Kommentarer
Postat av: auntie

o du vilka goa bilder, visste inte att barnarbete var tillåtet i Kil

2009-10-28 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0