SPORTLOV!!!!!!!

Filip är ledig från skolan denna vecka för det är sportlov.
Att sportlovet föll in just denna vecka är perfekt på många sätt för oss.
Det är mängder med snö, det är fint väder, jag har få arbetstillfällen och de dagar jag jobbar  har jag tagit ledigt (alla utom 1 dag), Filip och Isak är lediga hela veckan och vi har redan hunnit med massor av saker!

Lördag:
Var alla 10 Arnefur på nya leklandet i Karlstad. Där röjde barnen i 2,5 timme, sen åkte alla 10 till en libanesisk restaurant och åt väldigt god mat.
TACK mamma och pappa för fin dag!
Nu har vi övat inför Egypten!

Söndag:
Stora pulkabacken hela fm.
Kalas för Peter på em.

Måndag:
Skridskor med puck oc klubba i isallen på fm.
Sarah passade barnen på em när jag jobbade.
Barnen sov över hos S&P N&G.

Tisdag:
Mamma o pappa hämtade barnen hos Sarah och åkte till Butorp.
Dit åkte också Sara, Nellie och Gurra.
Alla hade sällskap av varandra och vad jag förstod så hann de med rätt mycket under en dag:
Pulkaåkning med hoppbygge, åka bob efter fyrhjuling, skridskor, elda skräp, grilla korv ute, äta och fika.
När Filip och Isak kom hem på kvällen kan jag säga att de sov nog innan huvudet var på kudden!

Onsdag:
Mc Donalds, IKEA leklandet och legobygge hemma.
Nellie och Gustav sover över här i natt.
De tre största hade filmkväll med chips och festis innan de la sig vid 21 tiden.

imorgon blir det nog badhuset och sen handla lite på kvällen.
Fredag kanske det blir  ishallen en stund. På em får vi besök av kompis till mig och hennes ena dotter.
Längtar och VARMT VÄLKOMNA!!!!!!!


                                        SPORTLOVSLEDIGA!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0