Vårvärmen är här

Är ledig onsdag, torsdag och fredag och vädret har ju verkligen varit på min sida!!!!!!
Toppenväder från morgon till kväll, hoppas även fredagen blir lika fin.
Vi har givetvis tillbringat dagarna ute när vi hämtat Filip från skolan 12.20.

I helgen som gick hade Filip och Isak kompisar här och de lekte och hade kul. Denna vecka har de också lekt mycket med kompisar, man börjar förstå vad viktigt det är på alla sätt och vis med kompisar.
Jag tycker det är jättekul för grabbarna!!!!!!!!!

Lite nyttiga saker har jag hunnit med på mina lediga dagar:
städat, bäddat rent i sängarna, tvättat och handlat. Sen har jag GIVETVIS NJUTIT AV DEN UNDERBARA SOLEN!!!

Imorgon ska barnen och jag åka och köpa vattenpistoler och nya saker till sandlådan.
Kanske blir det fuskmat.
Fast först ska Isak på 5 årskontroll hos tandläkaren.

Kvällen blir det kalas för systra mi!!!!!!

289297-292

Fruktsallad och glass på altan är inte fel såhär underbara dagar!


289297-291

Vårt underbara fina träd!!


Ha en fin Pingst alla vänner!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är han i solglasögonen. Den lilla tuffingen har jag inte träffat.

2008-05-09 @ 07:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0