Lördag 8 mars

Idag har Leif grejat och gjort vår gröna volvo så jättefin invändigt. Vi ska nämligen sälja den bilen och det känns ju kul att lämna ifrån sig en ren bil.
Min opel är allt annat än ren invändigt, jag skäms, måste göra något åt saken!!!!  FORT!

Barnen och jag var på Mamma Pappa Barn mässa i Karlstad. Kul mässa och mycket gratisprover.........
Det var även uppträdande för barnen så Isak och Filip bestämde sig att de ville se uppträdande med en clown.
Bra det får ni, då tar jag ett varv och kommer snart tillbaka sa jag.
Gissa om barnen satt kvar när jag kom????
Nej!!!!!!!!!!!!!!
Då hör jag i högtalaren:
Vi söker efter en mamma vid namn MALIN, var snäll och gå till informationen för där väntar dina gossar Filip och Isak.
Sagt och gjort jag begav mig iväg dit och där sitter grabbarna i en stor röd saccosäck och kollar in folk.
Filip fick en tår(eller flera) i ögat när jag kom, Isak tittade lite lurigt på mig.
Vi tröttnade och gick sa de.
Förståndigt av dem att de letade upp någon som sen kunde fixa till en efterlysning så allt fick ett lyckligt slut!
Puh!!!!
289297-234
Här är clownwn som uppträdde på mässan.

289297-233
Här är barnen som tröttnade på clownen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0