Stockholm med Linda 7-9 juli

Min UNDERBARA kompis Linda och jag har varit i Stockholm i tre dagar.
Vi har haft en jättetrevlig resa och har bestämt att nästa sommar åker vi dit igen!
Vi sov på hotell, åt underbar frukost, shoppade, pratade, skrattade, promenerade, åt goda middagar och framför allt så var vi på ALLSÅNG PÅ SKANSEN!!!!!!
Här kommer lite bilder från tre underbara sommardagar i stockholm.

Utanför Gamla stans konfektyrbutik. Köpte choklad som var så god så det kan inte bskrivas med ord.......



Fika på ett cafe. Hur mumsigt som helst!



Promenad längs vattnet en kväll i Stockholm.


Nu är vi äntligen vid Skansen. Vi tillbringade 12.5 timme på skansen. Vi var ju tvungna att vara där i god tid så vi fick bra platser på allsången.


Här är jag inne på toa på Skansen och värmer mig. Det var ju inte direkt sommarvärme....
Det regnade från ca 10 till a 14 men sen blev det fint och till och med solen lös när vi sjöng " We are all the winners".


Jag o Linda på allsången. Bra platser, bra kläder och BRA musik.


Visst satt vi nära scenen?


kl. är 21.30 alla extra nummer är slut och det är dags att gå till hotellet!


Linda försöker organisera lite bland inhandlade saker inför vår hemresa.


En TRÖTT Malin på väg  hem till värmland igen.
TACK Linda för en underbar resa, jag längtar såååååååååååååååååå till nästa sommar!
TACK för att Du finns!
PS! Öva dig gärna på rulltrappor fram till nästa sommar..........DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0