Torsdag 21 februari

Idag har jag gjort lite ärenden efter jobbet. Har varit på bolaget, blomsteraffären, pressbyrån och hämtat Filip hos kompisen Elin.
När vi sen kom hem var det dags att börja med maten, som idag bestod av fisk.......
Jag är ju ingen älskare av fisk men barnen tycker mycket om fisk så jag får väl börja laga lite mera av den varan. Idag blev det fisk i ugn med potatis, sås och grönsaker till.
Mycket uppskattat !!!!
289297-227
Bildbevis! 
Ser ut som en enda röra men det var jättegott!


Ska uppvakta en 35 åring på lördag och har nu på kvällskvisten gjort klart presenten.
Svårt att veta vad man ska köpa? Det blev en korg från OBS och sen fyllde jag den med goda hudvårdsprodukter, blomma och choklad.
Tror det blir perfekt!!
289297-228
GRATTIS!!!!!!!!

Imorgon är det FREDAG, utan tvekan veckans bästa dag!

Kommentarer
Postat av: auntie

Hmm fisken gillades, nu väntar vi på receptet och planerna för helgen ! Måsågott alla vore kul att få uppleva er live lite oftare - välkomna

2008-02-22 @ 16:36:05
Postat av: MrsBloodyKisses

Helluu! Jag har inte kommit in här på ett tag, har bara stått "spacet är inte tillgängligt". Skumt! Men nu e jag här!!
Malin, du vet väl att man blir smart av fisk...säger dom som vet.
Konstigt att det inte märks på mig då...=)
Hörs! Kramkram L

2008-02-28 @ 17:54:27
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0