Tisdag 5 februari

289297-211
Ikväll när jag hade jobbat klart såg jag att mamma hade skickat ett sms till mig om att jag skulle komma förbi hemma hos dem och hämta nybakade kanelbullar.
Fick x antal påsar med bullar som nu ligger fint i vår frys.
Tar nog med lite påsar till rallyskogen, pulkabacken eller skridskobanan i helgen.
TUSEN TACK!!!!


289297-210
Fick denna goa parfym av en arbetskompis idag.
Tjejen som jag fick parfymen av och jag var ute på biltur till Edsvalla häromdagen och sen åt vi på MAX så detta skulle hon betala mig för men istället för pengar fick jag alltså denna present istället.
Tusen Tack, luktar jättegott!!!!

289297-209
Leif och Isak ska ut på fyrhjulingstur!!!

289297-208
Häromdagen kom det jättemycket snö och vi blev jätteglada.
 VINTER!!!!!
Filip och Isak skottade, gjorde grotta och hade jättekul ute bra länge.
Hoppas snön får ligga kvar nu så vi får ha lite riktig vinter!!!

Kommentarer
Postat av: auntie

jaså ni har vinter ni, hoppas ni får en go helg i skogen, själv har jag kört ss34
i morse, nytt rekord....18 år sa min syster som själv blev 19 vad det gäller den mentala åldern för bilkörning. Härligt att Malla fått ny doft också efter vad vi hört har doften på Ostingev inte varit PUMA precis

2008-02-07 @ 18:51:03
Postat av: MrsBloodyKisses

Mmm, nybakade bullar!! HAde gett vad som helst för en påse. JUST NU! Suck!!! =)
Kramkram

2008-02-11 @ 09:13:07
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0