Söndag 17 februari

Vilken tråkig helg.
Har varit förkyld, haft ont i kroppen, nyst säkert 300 gånger, huvudvärk och haft allmänt trist.
Nu känner jag mig bättre. Kan bero på att jag sov till 11.45 i förmiddags.......
Har mest gjort ingenting, känner mig bättre som sagt var så imorgon får det bli andra takter!


289297-220
Detta är saker som jag umgåtts med hela helgen.



Leif och barnen var i Forshagas ishall  på skridskoskola mellan 10-11 på f.m sen blev det lunch här hemma.
Eftersom snön försvinner mer och mer och gatan utanför hos oss är tom från snö så tog barnen fram cyklarna och sparkcyklarna för första gången i år. Takterna satt i, hej vad det gick!
Leif har varit till IKEA och inhandlat lite backar och hyllor  till vårt sopförråd.
Nu har han strukturerat upp i vilken back vi ska kasta plast, metall, glas, kartong och papper. Nåde den som gör fel, blir säkert böter!!


289297-219
Jag får väl hålla med honom att det blev bra. Ordning o reda ska det va!!!!!


Nu ska jag kojsa. Har ont i huvudet men det beror inte på förkylningen. Jag skulle nämligen plocka ihop under Isaks säng och slog i huvudet så jag såg stjärnor och fick t.om märke i huvudet. Det har pulserat och gjort ont i några timmar nu. KNÖVELLKÄRRING!!!!!!
Tur att det är en ny vecka med nya friska (!) tag imorgon.

Kommentarer
Postat av: auntie

Gillar verkligen att du blivit flitig på bloggen igen, trist helg men skönt att du är piggare. Inte visste jag att det bodde en sån ordentlig miljövän i din Leifi !!! Går det bra för han på skridskoskolan ??

2008-02-18 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0