ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!


Nu är vårt hus färdigmålat!
I år var det dags för ommålning av huset, byta x antal bräder på huset, måla alla fönsterbläck och måla svart på  plåten på taket till garaget!!!!!
Stort projekt som vi undrade om vi verkligen skulle hinna klart denna sommar......och tro det eller ej men NU är det klart, ALLTING!!!!!!

Nu vill jag inte se  penslar, skyddspapp,lacknafta, målarburkar, målarkläder på vääääääääääääääldigt länge!

Vi blev JÄTTENÖJDA med resultatet.
Som Ni säkert förstår så är det INTE jag som dragit det största lasset med hus projektet utan det är givetvis Leif.
Vid varje liten ledig stund han haft på sin semester så har jag sett honom med en målarburk och pensel i näven!
Själv har jag mest skött markservicen.....Men någon ska ju göra det också......

Sen vill vi TACKA PAPPA och Peter som också hjälpt oss jättemycket med huset!!!
Brukar man inte ha fest när ett bygge är klart???

Huset klart, syrenhäcken klippt och det är fortfarande sommar och semester kvar innan "vardagen" drar igång på riktigt den 18/8.
Härligt!

Kommentarer
Postat av: auntie

Jag kan intyga att det var så fint, well done Leifffi!

2008-08-02 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0