4 augusti


Idag har Filip och jag varit på stan och inhandlat lite "börja skolan saker".
Vi köpte pennskrin, pennor, bänkpapper, gymnastikskor, inneskor, förstadagenkläder m.m.
Han var helnöjd när vi efter 4 timmar åkte hem.
Handlade även lite saker som Isak behövde.Fast ÄN är han mycket nöjd när han ärver efter bror sin. Jag är glad så länge det går bra!
Simglasögonen ska de inte behöva ha i skolan men de tycker det är väldigt kul att ha dem i badkaret.........


Nu på kvällen när regnet ÖSTE ner plockade barnen fram lådan med alla småbilar.
Vad gör ni frågade jag?
Det här är kön till Danmarksbåten vi åkte med berättad de!

Ha det mysigt i regnet mina vänner!
Kom ihåg att det är säsongsavslutning på ALLSÅNG PÅ SKANSEN imorgon kväll!

Kommentarer
Postat av: marie örnborg

Nu har jag fixat blogg. Tro´t om du vill.Skratta inte jag är verkligen nybörjare. Vad du är duktig som redan förberett Filip inför skolstarten.Kram Marie

2008-08-05 @ 22:42:41
URL: http://ornborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0