Tisdag 25 sepember

Har nu inte skrivit på bloggen sen den 9 september och kan inte redogöra för varje sak vi gjort sen dess så jag lägger ut några av bilderna som berättar vad vi gjort och resten "besparar" jag Er med.

     BLÅBÄRSPLOCKNING
289297-94
Här är vi uppe på "Höjda" i Kil och plockar blåbär. Bären var så STORA och GODA så det var lättplockat. Ska nog bli en och annan blåbärspaj i höstmörkret framöver.


UTPROVNING
289297-93
För några helger sedan var det dags att ta fram höst/vinterskor från i fjol och se vad som passade så vi vet vad vi ska köpa när det snart är dags att börja använda sådana skor. Vi hade en väldigt kul stund när vi provade!!



UTPROVNING IGEN
289297-92
Var även dags att prova höst/vinterytterkläder. Guud vad kläder de provade och vad jag skrattade när overallsarmarna slutade vid armbågarna.





KÄNNER NI IGEN??????????????????????????????????????????

289297-91
Ja visst är det ENEVÄGEN 6 i SUNNE. Mitt gamla hus som jag bodde i från 1978-1993. Måste säga att det var inte alls lika FINT som när vi bodde där.Färgerna, sakerna nej det var bättre förr....... Eller som man säger: smaken är som baken, delad.
Åkte förbi huset idag när jag var till farmor och hälsade på. Passande tillfälle att ta kort eftersom ingen var hemma i huset. Fast Filip blev lite bekymrad och undrade vad de som bor i huset säger nu mamma när du tar kort på deras hus. Det är ingen hemma sa jag lugnt!!
Sen att jag är NYFIKEN har absolut inget med att jag åkte förbi på vägen och tittade lite.(ha,ha).

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Va trevligt att du e tebaka!
Åh, nostalgi... Sunne....
HA det bra, vi måste höras o bestämma ett datum!
Kram

2007-09-28 @ 08:50:13
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0