Torsdag 11 oktober

Viken underbar dag!!!!!!!!
Började dagen med att när Filip åkt till skolan tog Isak och jag bilen och åkte och besökte Lotta och William. Vi smaskade supergoda bullar när klockan precis passerat 9. Vi var sen ute en stund men regnet bara ÖSTE ner så vi gick in tillbaka.
När vi hade varit där i några timmar åkte Isak och jag till MAXI och handlade lite mat inför min tjejmiddag på kvällen.

12.20 hämtade vi Alva och Filip på skolan och styrde kosan mot IKEA (jag var ju tvungen att ha servetter). Alva, Filip och Isak var i lekrummet medan jag gick ett varv på IKEA. HELT PERFEKT!!!! Idag blev det billigt, 83 kr stod det på kvittot.
När jag hämtat ut barnen så bjöd jag dem på en glass och sen åkte vi till Kil.

När vi kom hem var det dags att förbereda middagen för tjejkvällen. Idag bjöd jag på bakad potatis, skinka, rostbiff, kycklingröra, skink& lök röra, majsbröd och till detta drack vi ett SUPERSMARRIGT rött vin!!!
Men idag var det inte bara mat på schemat, det var en tjej inbjuden som håller på med krämer för ansikte, fötter och resten av kroppen. Vi fick pröva för ansiktet och såklart blev jag positiv till detta. Köpte mig en foundation (skratta inte ihjäl er nu men jag ska försöka använda den)........... Ni som känner mig vet hur det brukar vara med mig, smink och krämer!!!
Vi hade en jättetrevlig kväll och nu sitter jag här och småler när jag tänker på allt vi pratat om.


289297-117

Klockan har nu passerat 22 och detta är vad som är kvar efer middagen med tjejerna.
Druvorna nästan slut, noblesseasken tom, vinflaskan tom och trisslotterna utan vinst!
Däremot är det kvar mängder av maten, det blir bra rester för morgondagen.



289297-116
På eftermiddagen när vi kom hem från IKEA så gjorde jag en brasa ,
sen gick jag till köket och grejade med maten.
Tyckte det blev väldigt tyst så jag " smög " på killarna .
Denna gången gjorde de inget bus utan hade tagit varsin kudde och låg
framför brasan och tittade i böcker.
MYSIGT!!!!!
Tänk att så där låg Sarah och jag mycket i Sunne men vi behövde inte ligga själva där.
 Ofta var mamma eller pappa med och berättade en påhittad Saga.
Pappa berättade ibland om en hund som försvann men jag tror att sagans slut ändå var lyckligt.
Jag tappade nog koncentationen när det började bli sorgligt i sagan!!!!!
Men mysigt var det!!!!!!!


289297-115
Måste bara få visa denna härliga bild av Gustav och mig. Jag hade min syster med familj här på middag häromdagen och Gustav satt bredvid mig och var på ett strålande humör. Så jag säger till Gustav:
Kan Malin få en puss?
Vad händer? Jo Gustav ger mig en riktig puss så det bara sjöng om det!
Det var det mysigaste och godaste på den middagen!!!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Oj, sicken liten charmör! =)
Låter som du haft en toppenhelg!!! Va kul!!!=)
Hörs i veckan!
Kramkram

2007-10-14 @ 19:41:50
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

Malin i högform med andra ord, ser fram emot att se dej i foundation o höra din glada stämma till helgen

2007-10-14 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0