Tisdag 2 oktober

Vilket väder!!!!!!!!
Solen skiner, klarblå himmel och det är ca 15 grader varmt. Ibland är ju hösten riktigt trevlig.
Idag efter jobbet så har jag klippt gräsmattan och till helgen har jag bestämt att hela familjen ska kratta löv på vår gård. Hoppas att det inte regnar för nu vill jag verkliigen få bort alla löv.


                                            INHANDLAT
289297-100
nya höstskor till Filip och Isak. Köpte även vinterskor till Filip. Isak får ha
brorsans urväxta vinterskor i år. Bra när man kan ärva.



                                                   SISTA
289297-99
sommarblommorna för i år kom grabbarna in med till mig häromdagen.
 Blommorna hade nog redan gjort sitt när de kom in med dem
 men jag tackade och satte dem i vatten. Alltid lika kul med blommor....



                                   MITT NYA
289297-98
smycke. Visst är det vackert. Älskar det verkligen!!!!



                                                       SNART
289297-97 
ska vi lägga oss. Idag var alla fyra trötta när vi kom hem efter dagis/skola/jobb.
 Tänkte försöka lägga oss tidigt ikväll. Skönt att få några timmars sömn
 innan klockan ringer 05.00. Blir nog en lugn dag på jobbet imorgon.
 Har möte mellan 13-16. Kvällens aktivitet imorgon blir föräldramöte på dagis.

Tur att IKEA har bkommit till stan, här förbrukar vi värmeljus varje kväll vid middagsbordet, mysfaktorn är på topp!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0