Söndag 7 oktober

Gårdagen tillbringade vi några timmar i Butorp. Barnen lekte i sin koja i skogen.Filip snickrade för fullt och även jag slog i några spikar. Sen bjöd mamma och pappa oss på mat, det blev pannbiff o potatis MUMS vad gott!!!!!!
Vid 16-tiden åkte vi hem, Filip skulle ju iväg på innebandyträning för första gången..........
Ja det ska bli spännande att se vad det blir av detta. Filip tyckte det var kul men laget hade inte fått tag i någon tränare än.....Laget ska träffas nästa lördag igen och då får vi se om någon har lyckats fått tag i en tränare!!

Kvällen här hemma var lugn. Jag kände att min hals blev ondare och ondare och att det var lika bra att lägga sig tidigt.
Idag har jag fortfarande ont i halsen och har kompletterat med huvudvärk.



289297-112
Gustav och Nellie i kojan.


289297-111
Filip och Gustav i kojan.


289297-110
Tre sköningar vid kojan i Butorp.


289297-109
Höstbild från Butorp. Alldeles vindstilla.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det där ser mysigt ut!
Hoppas du blir bättre från förkylningen, här är det bihålorna igen!
Hörs!
Kram!

2007-10-08 @ 08:07:46
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

så vacker bild du tagit i Butta, har du aldrig funderat på att vara tränare till bandylaget, lite kontrast till ditt dagliga slit samt fysisk aktivitet o vad snygg du skulle vara i nya träningskläder !

2007-10-08 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0