Söndag 21 oktober

Oj, oj, oj vad det var längesedan jag skrev något här!!!!! Men här kommer lite redovisning från helgen som nu snart har passerat.

I lördags så var jag, Leif, Filip, Isak, Sarah, Nellie, Gustav, mamma, pappa, Monica, Jossan, Jens, Jocke, mormor och morfar på Kils hotell och åt en jättesmarrig middag (Isak åt så han spydde på natten). Isaks lilla "magsjuka" i natt var iallafall inte lånvarig, imorse var han pigg igen, SKÖNT!!!!
Tack vare Isaks lilla kaskad i natt så har vi nu tvättat sängkläder och bäddmadrass i 95 grader, städat och spritat av sängen (arbetsskada?????? ), vädrat och nu lagt i fräscht i hans säng.

Ja, åter till lördagen. Middagen bjöd mormor och morfar på och vi hade det jättetrevligt. Eftermiddagen fortsatte såhär:
Jens åkte tåg tillbaka till Stockholm för att träffa sin tjej.
Pappa (Berth) följde med Filip på Innebandyträning.
Peter och Leif tog fyrhjulingarna upp till Boda.
Vi andra åkte bil upp till Boda.

I Boda så krattade vi, rensade i trädgården och underhöll varandra bra.
Vid 19 tiden åkte jag, Leif, Isak, Peter, Sarah, Nellie och Gustav till Kil, hem för att lägga barnen.
Vid 20.30 åkte Sarah och jag tillbaks till Boda för att umgås med kusinerna, moster, mor o far. Vi spelade spel, drack lite öl, åt chips och hade en VÄLDIGT trevlig kväll. Stupade i säng hemma  vid 01.30 tiden.!!!!!!

Idag söndag har jag röjt inne. Blir galen ibland på alla små/stora saker som ligger där de ABSOLUT inte ska vara.
Har också tvättat jackor och hängt bort, varit en minisväng till IKEA, handlat och suttit vid datorn.

Leffe lelle har tvättat bil och fyrhjuling, bytt bromsar på fyrhjuling, klippt gräs och tagit bort löv från gräsmattan.
Så idag har vi varit riktigt aktiva hela familjen, för som ni förstår så har småkillarna inte suttit still på en stol och bara tittat..........Filip var jätteduktig att kratta på fm. Isak var i garaget och letade crosströja......

Imorgon måndag  är jag ledig. Tror jag ska baka bullar/matbröd. Jag måste också städa min bil invändigt, Peter kommer explodera om han ser hur bilen ser ut.!!!!!!!

Längatr till nästa vecka, då ska jag och två kompisar till Ullared!!!!!!



289297-126
Leifs tröja han hade när han åkte cross "passade" utmärkt på Filip
tyckte Filip iallafall som hade på sig den och cyklade( körde cross) en bra stund
innan det var dags att  gå in och ta kvällen.


289297-125
Isak i en tröja till från Kils Motorclubb. Kanske blir det ett medlemsskap i klubben framöver!!!???



289297-124
Såhär trevligt hade vi tre på em när vi var och handlade. De cyklade och jag drog skrindan
med matvarorna i. Perfekt sätt att handla på i stället för att ta bilen.



289297-123
Jocke, Monica och Jossan smaskar mat  på Kils hotell.


289297-122
Syster Sarah in action i Boda.


289297-121
Mormor och morfar njuter av den goda maten på Kils hotell!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Åh, låter som en mysig helg!!!
Va kul m Ullared! Ta med dig stora plånboken! =)
Kramkram

2007-10-22 @ 20:59:28
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0