Söndag 14 oktober

Sitter här vid datorn och försöker titta på några sidor och få förslag om julklappar till Filip o Isak. Men jag vet inte vad vi ska köpa. Är svårt tycker jag. Har någon några bra tips så välkomna med de.!!!!!!

Jag har jobbat i helgen och är ledig imorgon måndag. Har inget speciellt på schemat imorgon, tar nog en lugn dag!


289297-120
Här provar Filip sin nya jacka och nya täckbyxor för kommande vintersäsong.
Är jättenöjd md kläderna. SNYGGA!!!!!!!


289297-119
Min nya mobil!!!!!


289297-118
Idag har Leif använt sin kreativa sida och gjort detta akvarium med barnen.
Tyvärr har ju alla våra riktiga fiskar dött men barnen verkade minst lika glada över detta akvarium.
Fast vi köper nog nya riktiga fiskar längre fram.........
Bra gjort Leffe!!!!

Kommentarer
Postat av: auntie

Å vad glad jag blir, vilken pärla du är Leif akvariet är sååå fint - jag var tvungen att gå på högskola för att lära mej
men du..............

2007-10-15 @ 18:24:48
Postat av: MrsBloodyKisses

Sicken stilig kille!!
Oj då, det var värst sicken kreativ ådra som flodade över Leifen! Snyggt jobbat! =)
Mobil??
Kram från din otekniska vän!
Visst är det du som e m på Facebook nu?!

2007-10-16 @ 19:26:37
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0