Måndag 8 oktober

Åter en jättefin höstdag. Har varit på läkemedelskurs hela dagen. Tittade ut några gånger genom ett stort fönster och vad ser man, jo klarblå himmel och sol och inne sitter jag och lär mig/hör någon tjata om ögon/örondroppar, värktabletter och medel för magar...... Ja är det kurs så är det. Kl. 12 släpptes vi ut för att äta lunch på stan så lite fick vi njuta av vädret men det var verkligen höstvindar och löven dansade ikapp oss på gatan. Nu är det höstjacka som gäller!!!!
Sammanfattningen av kursen blev så här för min del: Mycket kunnig personal som föreläste, mycket repetition av vad jag redan visste, en del nyheter och en del saker som diskuterades var saker som redan var så självklara att det var löjligt att diskutera!!

Hämtade barnen strax efter 16 och innan vi satte oss i bilen så plockade killarna en stor bukett med höstlöv som sedan fick pryda köksbordet.

Första helgen i september var Flip och Isak på Lillerudsdagarna med mormor och morfar. Där fick de träffa massa djur, hoppa i hö, äta korv med bröd, rida och se på traktorer. Man hade också möjligheten att gå med i Katten Tigers Milkoklubb. Mamma o pappa anmälde barnen och idag på posten kom ett varsitt brev från klubben. I brevet var det en tidning, klistermärke, brev och en tandborste. Hade två mycket glada killar när de fick brev som verkligen var adresserat til DEM.
Det var det de sa , sa Filip. Vi skulle få ett brev från Tigerklubben och nu kom det. Vaaaaa kuuuul!!!!



289297-114
Barnens efterlängtade post!!!!


289297-113
Såhär fint fick vi på köksbordet idag!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hej!
Höstlöv är fina och tigerligan rolig! Joel är med i den! =)
Idag ska jag på stan o träffa Ingapinga. Och fika såklart! Men inga bullar för mig för då blir det andra bullar!! =)
Vi hörs! Kramkram

2007-10-09 @ 08:43:09
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0