5 oktober

Tänk vad man hinner med mycket bara man hittar startknappen på sig själv.Här är bara lite axplock från dagen....

289297-107
 Varit på marknaden i Sunne. Ett måste för en som bott i Sunne. Kanske stöter man på någon som man minst anar...... Köpte julkort, marknadsgodis. Barnen hade med sig godis, t-shirt och ballong hem men det fick de av mormor som var med på marknaden. TACK mormor(och morfar, fast han fick jobba istället för att vara på marknaden).
Här ser ni mormor och Sarahs son Gustav.


289297-106
Sarah hade visst kul på marknaden.

289297-105
Filip har idag fått sitt klasskort. Vad sägs om 15 killar och 4 tjejer!!!!!!
Tvåa från vänster på mitten raden är Fille.

289297-104
Såhär stilig var Fille på enskilda bilderna. Randigt såklart.!!!!!
Det tror jag våra barn har på alla dagis/skolkort.


289297-103
En lite förkyld och febrig Isak provar hans nya vinterdress inklusive mössa, vantar och fuskpolo.


289297-102
Finns inget bättre till mitt hår än denna produkt. Var på frissan och köpte ny burk idag.
När jag får i detta i håret ser jag nästan yrvaken ut bak i nackhåren , hellre det än att håret ligger alldeles slickat.


289297-108
Här är det förberett. Filip ska nämligen på sin första innebandyträning imorgon. Idag har Leif och Fille vart och köpt klubba och glasögon (ja det är ett måste, mamma undrade om han kanske kunde ha ett par gamla slalomglasögon som skydd men Nej. Bra ide mamma!!!!!!)

Nu ska jag se på tv igen. Ha en bra helg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0