Söndag 11 november

Idag är det Fars dag. Vi firade min far i gårkväll med att äta middag här hemma. Vi åt pita  och till kaffet blev det kladdkaka. Vi hade en jättetrevlig kväll!!!!!!
Pappa fick en ny pyjamas, flannellskjorta att ha när han jobbar i skogen och en tjusig keps. Tyvärr glömde jag bort att ta bilder från kvällen men jag får väl lägga in ett kort från ett annat tillfälle på pappa.
Här hemma firades Leif med två paket. I det ena var det en tröja och i det andra kalsonger och strumpor. Ovanliga farsdagspresenter va??
Själv har jag tandvärk och vill nu bara bli kvitt detta j-vla helvete. Har gått på halvfart hela helgen. Hoppas jag får en tid snart och att de är snälla mot mig, jag har ju lite tandläkarskräck..........



289297-131
Kalsongerna som Leif fick idag. Barnen fick välja själva och detta blev resultatet.
Fick ett par till i grönt och vitt men de åkte på direkt så det blir ingen bild av dessa.



289297-130
Nya tröjan. Leif vill inte vara med på bild, därav kortet.


image132
Grattis på Fars Dag pappa!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra söndag! =)

2007-11-11 @ 14:05:36
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Nu har jag uppdaterat bloggen lite... lite nya tips och tricks om bloggdesign.. och fler är på väg under dagen... så kika in och kolla om du hittar nåt av intresse..=)

2007-11-11 @ 14:38:08
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: MrsBloodyKisses

Va mysigt!
Hoppas du e bättre i käften nu! =) Stackare!
Vi höres! Sköt om er!
Kramkram

2007-11-13 @ 09:52:01
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0