Fredag 28 december

Här kommer en blandning av kort som är tagna i mitten på december men tyvärr inte blivit utlagda förrän nu.

289297-158
 Här har vi Nellie och Gustav på nachosmiddag en kväll. Kul med gäster, välkomna tillbaka!!

289297-157
Här är vi hos min farmor och fikar. Lussebullar och jordgubbssaft går fint ihop!

289297-156
Filip och Isak var till min fantstiska och otroligt snälla kompis Bibbi och stöpte ljus för att sen ge bort i julklapp.
När jag skulle slå in ljusen så fick det bli med egen hemmagjord etikett och genomskinlig påse så alla kunde se vad fint det var.
Filip och isak var väldigt stolta över sina ljus och jag är minst lika stolt över Bibbi som fixade detta pyssel.
TACK Bibbi!!!!!!!

289297-155
Här är vi på Åhlens och äter lunch med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0