Torsdag 2 augusti

Idag är det en sådan dag när man önskar att dygnet hade ca 40 timmar......... Hade en hel del att göra idag och jag tror jag har hunnit det jag ska.

Började dagen med en sväng till leksaksaffären, sen har dagen fortsatt i rask takt med: lek för barnen hos kompisar i Skåre, pizzalunch. städat hemma, packat inför vår semestertripp till Ljunskile/Göteborg, städat akvariet och nu på kvällen har jag varit hos mor o far på Råtorp. Där var  det fint besök, min underbara moster och hennes äldste son med flickvän var också där. Vi åt god mat, pratade, skrattade och talade visst lite gamla minnen!!!!!!!

Min kusin är i Karlstad på jobb. Denna sommar åker han runt på turne med Per Gessle. Joakim(min kusin) fixar med ljus, ljud och bild under konserterna och imorgon är det alltså dags för Gessle att sjunga i Karlstad.
Jocke ska jobba då och moster, syster, mamma och svåger ska gå dit och lyssna på Gessle!!!! Själv tar jag min händige man och åker till goda vänner i Ljungskile!!!!!!!!!!

Måste berätta också att vi har varit hos goa vänner i Ivarsbjörke hela onsdagen och tisdagen tillbringade vi i Rottnerosparken. Lägger in bilder på detta.
289297-31
   Tre motortokiga killar i Ivarsbjörke




289297-30
      Filip o Isak i Rottnerosparken

289297-32
       Tack alla som var på middagen på Råtorp ikväll, det är såååååååååå
       kul när vi ses!

Ha det bra, bloggar på söndag igen!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart att få ta del av familjens liv, nu hoppas vi verkligen att ni får en bra vistelse i Götet o att din händige man orkade köra hela vägen. Fina bilder som vanligt på smånissarna.

2007-08-03 @ 09:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0