Torsdag 16 augusti

Idag har det varit en hektisk men otroligt KUL dag. Jobbade kl.7-16 sen kl.16.30 var jag på massage i en timme. På massagen så knakade det och brakade och gjorde ont men med magiska fingrar och lite olja så är hela ryggen mjuk igen, FANTASTISKT!!!

Kl.18.30 hade Bibbi och jag gjort upp att hon skulle komma till mig. Mycket riktigt kl.18.30 kom hon och vi begav oss till Glada Killingen. På restaurangen blev det god mat och öl.
När vi hade ätit färdigt och pratat klart (efter 3 ½ timme ) kom Patrik ( Bibbis man) och hämtade oss. Kan Ni gissa vad som satt i baksättet??? Jo, två barn som sov gott i sina bilstolar. Patrik hade och väckt barnen, satt ut dem i bilen med filtar på sig och sen åkt och hämtat oss, GULLIGT va??!!!
TACK Bibbi för en trevlig kväll det är alltid lika kul med dig!!!!!!!!


289297-58
Såhär glad känner  jag mig efter denna dag!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Lyllos där! Både massage och trevlig utekväll! =)
Förstår att du e nöjd!
Ha en go helg hela gänget!!!
Kramkram

2007-08-17 @ 18:32:54
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

den som fick gå på glada Killingen ändå - här är det kallahanden

2007-08-17 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0