Tisdag 7 augusti

Idag var det ÄNTLIGEN dags!!! För vad då? Jo att jag och ett par kompisar från Sunne skulle ses. Vi hade försökt hela våren och få till en träff men alltid så var någon sjuk, jobbade eller upptagen med annat. Men idag blev träffen av. Vi hade en jättetrevlig dag, de kom vid lunchtid så vi åt lasagne och sallad och pratade oss genom hela lunchen!!!!  Sen gick vi ut i solen en stund och fortsatte "skvallra" innan det var dags för kaffe och dajmtårta.
När kl. var 15.30 var det dags för sällskapet att åka hem. Men vi lovade att få till en träff redan i höst.

Har även varit ute och shoppat på Persmäss idag. Det blev en höstkjol och en "höstkavaj".

Barnen och Leif var och badade och gjorde lite småärenden idag när jag hade besök och när mina gäster rest ringde jag Leif och kollade vart de var. De var kvar och badade och hade sällskap av mamma, pappa, Sarah, Peter, Nellie och Gustav. Jag kastade mig in i min silverbil och åkte till stranden även jag, bytte om till min nya bikini och tog ett dopp i Fryken, riktigt härligt.

Efter badet bjöd mamma och pappa oss alla på mat, TUSEN TACK för att jag slapp stå vid spisen denna kväll!!!

289297-41
TACK för god mat mamma och pappa!!!!

289297-44
Bikini 2007!!!!


289297-43
Persmässefynd nr.1


289297-42
Persmässefynd nr.2

Kommentarer
Postat av: auntie

är jag förvånad att ni pratade er igenom hela lunchen......och när ska du vara såå snygg??

2007-08-08 @ 10:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0