Tisdag 28 augusti

Tänk vilken lyx, idag bjöd Sarah oss på middag. Hon hade stekt pannkaka och till det fick vi glass, sylt och socker. Smarrigt värre. TACK snälla Sarah!!!!!

Vad har jag gjort annars idag? Jo jag har jobbat till 16, pratat i telefon med en dam från statistiska centralbyrån, badat barn och strukit kläder..Alltså har det inte varit en så jättespännande dag utan mest en vanlig vardag MEN imorgon då blir det en speciell dag, då öppnar IKEA i KARLSTAD. Helt perfekt och jag ska dit. Kameran ska med så kommer jag in på drömaffären ska jag lova er att jag ska lägga ut lite trevliga bilder från dagen.......
Undrar just om pic-nic korgen ska med i bilen så jag och mina två kompisar har något att stoppa i oss när vi sitter i bilen......
Nu måste jag lägga mig så jag är utvilad till imorgon!!!!!!!!!!!!!

289297-77
Välkommen IKEA i Karlstad!!! Såhär tomt är det nog inte imorgon kl.10.00.


289297-76
TACK för god mat Sarah!!!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Pannkakor är goda! =)
Väntar på IKEArapporten!
Kram

2007-08-29 @ 08:37:06
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

och sen när har vi flyttat baddagen till tisdag?

2007-08-29 @ 09:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0