Tisdag 14 augusti

Då har jag klarat av en arbetsdag. Allt var precis likt sig och när man jobbat någon timme kändes det som om jag bara varit borta några dagar fast det egentligen varit 4 veckor!!!!
Känns skönt att vara tillbaka och alla arbetskamrater var på gott humör.(undrar hur länge??? ). Vi är 13 stycken och alla av det kvinnliga könet, jag är den yngsta(?!) och äldsta är 62. Så alla gånger tycker vi inte lika alla 13 och då kan det bli livliga diskussioner som ni förstår. Ibland är det riktigt kul oh ibland mindre kul!!! Fast oftast har vi jättekul ihop.Vi brukar få på fest ihop, utbildningar, ljus/smyckeparty och snart kanske vi tom ska åka ut med en av Karlstads trevligare båtar och äta räkor tillsammans.

I måndags började jag ju en "skärpning", inget godis, dricka och snabbmat under veckorna. Har satt upp ett mål när det gäller min vikt och när jag nått detta ska jag ändå försöka att fortsätta vara lika duktig under veckorna.
Idag har jag frutom lunch och middag ätit massor av vindruvor. Imorgon ska jag också äta massor av vindruvor för det är riktigt gott!!! Jag kan vara stönig om jag vill!!!!!! Det känns jättebra att brja nu känner jag, känner mig såååååå peppad.
Har bestämt att eftersom jag inte köper något godis under veckorna så ska jag varje fredag köpa mig två trisslotter istället. Lottera med vinst på ska jag samla i ett kuvert och sen lösa in dem tll sommaren 2008, sen får vi se vad pengarna räcker till....... Kul ide va??!!

289297-57

Nyttigt va? Min kropp är nog i chock nu!


289297-56

Mitt egna lilla " kontor" på jobbet.

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hej!!
VA gött att först dagen är gjord!!!
Det där med trissen var en riktigt bra idé!!!
Den ska jag efterapa! På måndag börjar mitt nya liv!
HA det gött !! Kramkram

2007-08-15 @ 18:33:09
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

Klart du grejar detta, du har väl klarat värre saker - gillar dina bilder, fotograf har du tänkt på det ? nej visst ja det skulle bli för tyst!

2007-08-15 @ 22:14:44
Postat av: Sarah

bra bra jobba på och fortsätt känn dig peppad. det gör jag. Tusen tack för de goda frukostbullarna. De blev toppen i morse.

2007-08-15 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0