Söndag 5 augusti

Då var sista semesterveckan här........ Känns både bra och mindre bra. Men när jag väl befinner mig på jobbet igen den 13 augusti kl. 06.45 så tror jag nog att det känns bra igen. Kul och skönt att träffa arbetskamraterna igen och komma in i en bra vardag igen med mat, tider, dagis, skola, handling och allt annat. När man har semester blir ju ingenting som det brukar vara, man sover länge, lägger sig sent, tvätten växer och framför allt så ÄTER man mycket. Ang. maten så ska det VERKLIGEN bli ordning igen den 13 augusti!!!!!!
Sarah o Peter, jag beundrar Er!!!!!!!

Vi har varit i Ljungskile hos bekanta fredag och lördag och vi hade det sååååååååååååååå trevligt. Barnen leker bra ihop, vi blev verkligen uppassade med god fika, lunch och middag och på kvällen kom så klart chips och ostbågar fram!!!!!!  TACK FAMILJEN EKSTRÖM!!!!!!!!!!!
Lördagen tillbringade vi på Liseberg. Fint väder och mycket folk MEN himla kul!!!!

Idag har barnen och jag varit i Mariebergsskogen på barnallsång, jag och killarna trivdes som fisken i vattnet.
Imorgon lovas det sol, då intar vi fyra beachen!!!!



289297-37
   Från allsången


289297-36
  Krabb fiske på västkusten



289297-35
  En av alla de trevliga fika/mat stunderna i Ljungskile


289297-34
         SOMMAR 2007!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0