Söndag 26 augusti

Då har snart denna helg också passerat med raketfart, fast när man har kul går tiden fort sägs det!
I lördags var Leif i Askersund på rally hela dagen. Jag var hemma med smågrabbarna och hade fullt upp hela dagen. Jag körde Filip på kalas, handlade gardiner till kök och lekrum, tvättade, solade, hämtade Filip och spelade plockepinn med Isak ( det är mycket kul nu).
På kvällen när Leif och Peter kom hem blev det sallad och pizza på altan, MYSIGT!!!!!

Idag söndag har jag varit till mormor och morfar med lite söndagsläsning, fast när jag kom dit hade de redan varit ute på promenad (till ICA) och handlat expressen. Men de får studera de andra tidningarna jag hade med.

Mormor hade ingen flugsmälla och ingen vattenspruta (att ha när man stryker) så det fixades.
Gräset växer så det knakar, idag var det dags igen att låta gräsklipparen arbeta. Precis när jag var klar kom en regnskur, ibland har man tur. Sen kom det fina vädret tillbaka igen. Har haft strålande sol och varmt fredag, lördag och söndag vad mer kan man begära av en ledig helg??!!

Imorgon börjar Leif jobba igen efter semestern, Filip ska till skolan, Isak ska till dagis och jag ska jobba. Hoppas att lämningarna på dagis/skola fungerar bra. Just för Isaks del har det varit lite som att singla slant det där med lämningar. Oftast går det bra men ibland en liten tår. Märks att vi är släkt......Så håll nu tummarna!!

289297-75
Läsningen till mormor och morfar

289297-74
Skönt med nyklippt!

289297-73
Matsedel för veckan klart.


289297-72
Nya köksbordet, stolar och gardinerna!!


Kommentarer
Postat av: auntie

Gräset lika kortklippt som Leif brukar vara, men du sen när har PEter flyttat hem till er ??? Fantastiskt fint i ditt kök - vi fick också nytt i vårt kök men ditt var snyggare. Skönt att du tittar till Lisa O Martin o nu håller jag verkligen tummarna för Isak idag. Vill ha större text på matsedeln så vi kan kopiera/tack

2007-08-27 @ 09:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0