Söndag 19 augusti

Idag var det då dags!!!!  Min mormor och morfar flyttade till en jättefin lägenhet i Kil. Flytten gick bra sa de som hjälpte till, själv ordnade jag bara LITE med markservicen. Lägenheten har nya tapeter och golv, är jätteljus och öppen planlösning. KANONFIN enligt mig. Tror och HOPPAS att mormor och morfar kommer trivas bra i sitt nya hem!!
Imorgon skall mormor och morfar tillbaka till Boda och hämta lite mera grejor, der är ju så att de har Boda kvar så de kan ju åka som de vill men det är ju lättare att bo i lägenhet speciellt på höst och vintern så man slipper skotta snö, kratta löv, vara drabbad av elavbrott och dylikt. De är ju faktiskt 87 och 81 år!!!!!!!
När vi hade varit upp till lägenheten idag så sa de att de var så nöjda med allt .Känns SKÖNT!!!!

annars har dagen bestått av : köpt ny fisk( en mal), varit på lunch hos syrran, tvättat, badat barn och bäddat rent i sängarna.
Imorgon ska Filip börja förskoleklass, SPÄNNANDE, önskar och hoppas att våra barn kommer ha lika kul i skolan som vi hade!!!

Monica, kolla vad nöjd Isak blev när jag hade bäddat rent i hans säng och han fick sova på det nya örngottet från er.


289297-64
 Välkomna till Kil mormor och morfar(bilden är från Gustavs 1-årskalas.


289297-63
Tuff kille sover på tufft örngott, TACK Täby. Filip tackar för sitt också!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hello!
Måste kännas skönt att få mormor o morfar lite närmre!!
Jag tror säkert de kommer att trivas, särskilt eftersom de säkert får träffa sina barnbarn o barnbarnsbarn( långt ord)ännu oftare!
Ha det bra! Kramis

2007-08-20 @ 08:52:33
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: auntie

Sicken go kille,inte visste jag att du hade såå kul i skolan Malla - fast när jag tänker efter när har du haft tråkigt???

2007-08-20 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0