Onsdag8 augusti

Solen sken från en klarblå himmel och jag var tvungen att ta hand om stryktvätten........ Men jag vill sola också. Kom på den himla smarta ideen att stå ute och stryka och samtidigt sola. Perfekt!!!!!
289297-45
Smart va??? eller koko???


Kl. 12.30 var det dags för Filip och mig att åka till Fritids( Katten Jansson) och hälsa på. Där var flera av hans kompisar och deras föräldrar för att också förska få en inblick i hur fritids/förskoleklass fungerar. När vi kom in i klassrummet så sa Filip till en kompis(Liam): Men oj, har du också tappat en tand i sommar, det har jag också. Själva klassrummet var inte så intressant. Det häftigaste var nog att träffa kompisarna igen och efter fikat gick killarna in i ett rum och började leka. Härligt Filip, fortsätt så!!!  Personalen var jättegullig och berrättade hur dagarna brukar se ut, hämtning o lämning, inneskor och mattider. Har bara hört gott om detta fritids och det verkar ju stämma. Skönt!!!!!!!
Viktigt att tillägga är att inte bara jag tyckte det var bra. Filip som ska vara där på dagarna tyckte också det var kul och undrade när han la sig vilken tid han ska iväg imorgon.!
Hoppas det går lika bra när lillebror ska tillbaka till dagis nu efter sommaren. Jag håller tummarna!!!!

289297-46
En stor liten 6 åring!!!

 På eftermiddagen kom det ett paket från H&M med höstytterkläder till barnen. För en tid sedan var jag in till city och skulle köpa dessa höstkläder men kläderna var redan slut så det fick bli att beställa, tack gode gud för postorder!!!!

På  kvällen var det fina vädret slut, barnen var hos granntjejen och det var dags att komma hem för kvällen, då såg det ut såhär
289297-47

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hej där!!!
JAg tyckte du var smart som förenade nytta med nöje! =o)
Kvinnlig list där!!!
VA kul att han gillade fritids!!!
Hälsa alla dina boys! Saknar er!!! Det är så kul när vi ses!!!!
Kramis

2007-08-09 @ 20:33:10
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0