Lördag 18 augusti

Idag är det lördag och jag är ledig. Leif och Peter är i Arvika hela dagen för att titta på  Quad-Cross........... Jag kan väl enkelt beskriva det  som motocross med fyrhjulingar. Peter och Leif har en varsin sådan "leksak".  De drog iväg vid 9-tiden med picknick lådan med sig och givetvis kameran!! De kom hem på eftermiddagen och var sååååååååååååååå nöjda med turen. Leif hade kört ca 22 mil den dagen så som Ni förstår tog de inte den närmaste vägen till Arvika. ...........

Jag och barnen var hemma på förmiddagen sen var vi till Fryksta med mamma, Sarah, Nellie och Gustav och köpte oss en varsin glass som vi avnjöt ute i solen!

När barnen lagt sig på kvällen och Leffe hamnade vid datorn åkte jag bort till Sarah. Där var nämligen mamma och pappa som satt barnvakt åt Gustav. Vi passade på att äta lite kräftor och småpratade. Var jättegott och ska nog förska och handla hem några paket och bjuda hit lite gäster framöver!!

289297-62
Leif redo att dra iväg.

289297-61
Smaskigt värre!!!! Inte ofta man dricker lättdryck till kräftorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0