Fredag 17 augusti

Har jobbat mellan 7-14 sen blev det silverfisken hem j-kligt snabbt för kl.16.00 hade vi stämt träff med kompisar. NU var det äntligen dags för bad i vedeldad tunna. Vilken upplvelse!!!!!
Vi gick i tunnan när vattnets temperatur var 28 grader och gick ur när det nått 42 grader!!!!! Det var hur skönt som helst.
När vi hade badat klart så grillade vi och grabbarna fick såklart öl! Själv behövde jag ingen öl. jag var helt mör i kroppen efter badet och det kändes som om jag också druckit öl. Undrar hur jag hade varit OM jag druckit............ Nästa gång tror jag vi ska testa detta.......Är det någon av er som följer med och skrattar tillsammans med mig i pölen då?
Filip och Isak var ju också med och de tyckte också det var kul. När de badat klart så var de ner till stranden, tog en tur i skogen och plockade lingon och Isak var helt lyrisk för han hade gjort sina behov på en gammal toallett kom han och berättade, i själva verket var det alltså ett utedass som han tyckte var så " spännande".
När klockan passerat 22 var det dags att åka hem. En JÄTTELYCKAD kväll.
 TACK Pontus och Malin!!!! Vi kommer åter!!!!!


289297-60
 Två nybaddade grabbar.


289297-59
Leif och Filip i tunnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0