Fredag 10 augusti

Vilken dag!!!!!!!
Mamma och pappa ringde i går och frågade om barnen ville komma till stugan över dagen och leka. Svaret var givetvis JAAAA!!! Kl.10.00 blev barnen hämtade och Leif och jag har haft en HÄRLIG dag! Leif har målat klart altan, jag har rensat bland barnens kläder, tagit reda på saker som skulle läggas ut i förrådet och varit och handlat.
När det var dags för lunch åkte vi till pizzerian och åt, vi satt t.o.m ute och åt.

När Leif hämtade barnen på kvällen så packade jag för vi ska åka till Dalsland i helgen och vi åker ganska  tidigt imorgon bitti så det är bäst att göra klart ikväll.

Barnen hade haft det så bra i Butti, precis som de brukar. Morfar har hjälpt dem att bygga en koja i skogen under sommaren och idag blev den klar. Innan barnen åkte hem så var det invigningsfika i kojan, saft och bulle bjöds det på!!!
TACK mamma och pappa!!!!!


289297-54
Delar av bygglaget inspekterar kojan. Bilden är från tidig sommar.


289297-52
Leif målar altanräcket och är trött på alla småflugor som fastnar i färgen!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt o se att du använder digitalkameran... Vad hade du gjort utan den?? Ha det bra i Dalsland, själv ska jag ut o sola och njuta av tystnaden hela dagen.

2007-08-11 @ 09:38:28
Postat av: auntie

Kul att få se Leif nån gång eftersom han inte existerar i verkligheten längre, verkar alltså må bra - hoppas det prickiga staketet blev bra!!!

2007-08-11 @ 10:06:50
Postat av: micke

Var år negrerna

2007-08-11 @ 21:32:14
Postat av: MrsBloodyKisses

Haha, gillar ni inte flugdekorationer på altanen?
JAg har målat om soffbordet, samma som köksbordet. Tror jag slapp flygfäna!
Väntar på rapport från Dalsland!
Kram till er alla från oss alla!

2007-08-12 @ 09:39:03
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0