Överraskningsresa

Hade fått order om att packa en väska med vissa kläder i och sen stå startklar vid ytterdörren på lördag morgon kl.6.30.
Vart jag skulle visste jag ej.
Sarah dök upp och jag fick en tågbiljett tur/retur Stockholm.
Det visade sig att mamma och Sarah också skulle med på tåget.
Jag fick en UNDERBART ROLIG helg Fylld med SKRATT i Stockholm.........(perfekt födelsedagspresen!)

Vi åkte tåg, sov på hotell,åt och drack väldigt mycket gott, skrattade, shoppade, studerade karta, gick, åkte taxi!!!, var på Wallmans salonger, Golden Hits och såg schlagerlåtar med uppträdande till, njöt av vädret och av sällskapet!
Låter bilderna tala för sig själva!

























TACK ALLA GULLIGA FÖR EN FANTASTISK ROLIG PRESENT!!!!!!

Ps! Tänk att det finns TVÅ Wallmans salonger..........Ds!

Kommentarer
Postat av: auntie

sicken helg och att ni kom hem tillbaka - fantastiskt !

2009-05-22 @ 09:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0