Opel Astra goes fast!


Hallå!
Jag har äntligen kommit igång med cykling på morgonen och eftermiddagen.
Jag utnyttjar de kollektiva möjliheterna som buss o tåg.
Ja, våren är en härlig tid att röra på fläsket!

Nu tror Ni väl att jag helt blivit knäpp, Ni som känner mig vet att jag INTE motionerar i onödan.
Vad beror då denna omställning på tro undrar Ni?

Jo det var så här att självaste jag åkte fast för fortkörning i fredags när vi var på väg till Dalsland.............
Hur fort jag körde?
Ja, det var 70 men har man OPEL så ska jag lova Er att det går undan så vi hade en hastighet av 109km/h när plötsligt farbror polisen stoppade MIG!

Det var bara att kliva ur bilen fylla i papper och sen tog de mitt kort också! Jag som inte tycker jag blir så bra på kort.............. nu var det visst körkortet de ville ha.......

Jag fick fortsätta resan till Dalsland och gissa om min syster och svåger hade kul åt  detta när jag kom fram??????????????
Detta bjuder jag på, det var längesedan jag /vi skrattat så mycket.

Skämt o sido så är det så att jag fick 4000 kr i böter och utan körkort till 8 juli!
Aja baja !
Hoppas och tror att jag lärt mig en läxa av detta!

Klicka på länken nedan och sätt på ljudet på datorn så förstår Ni att det är inte lätt att köra sakta med en OPEL!




http://www.youtube.com/watch?v=uoBPFvabAeM

Kommentarer
Postat av: auntie

underbar länk vilket fantastiskst ljud, förstår mycket väl att denna bil är svår att tygla. Föreslår att vi startar en insamling där din syster o svåger blir ansvariga , så mycket roligt som dom har haft, hälsa Moskva

2009-05-15 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0