1:a maj

Jättefint väder och dags att städa altanen!



Så här såg det ut när jag började städa......



Sen efter lite sopning, skurning och lite pyntning så blev det till slut klart för dagen.
Här är ena sidan av altanen.....



Och här är andra sidan av altan.



Jag hade god hjälp!? av dessa två busfrön när jag slet med altan.
(Guuuuud vad jag har varit tjat och tråkmamma hela dagen).
Jag blir galen på gnäll och syskonbråk!



Avsutade faktiskt kvällen med årets första grillning.
Alla var väldigt trötta när kvällen kom.
Nu sover barnen och snart ska föräldrarna också lägga sig med förhoppning om en lite mindre tjatig dag imorgon...
Dream on, dream on.......

Kommentarer
Postat av: auntie

Men Malla i morgon är en ny dag som du säger och då tar du fram den där som får mej att garva, förresten tror jag inte alls du var gnälltjat hela dagen

2009-05-02 @ 21:30:35
Postat av: MrsBloodyKisses

Jamen, du vet väl att du e bäst ändå?!!! =) KRAMIS

2009-05-03 @ 18:05:35
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0