Trött på jobbet!

Har jobbat på mitt jobb i 14 år och nu är det inte kul.
Jag är inte ensam om att känna såhär, tror att alla 12 är mer eller mindre trötta!

Det är ideer som inte kan förverkligas, indragningar på personalsidan, krävande inneboende, tjat bland personal, omstrukturering på alla plan, schemaändringar, möten till vilken nytta?, några vill si och några vill så, mindre tid med de inneboende och mer pappersjobb av ALLA DE SLAG!

Jobbigt när alla är negativa och bara några få positiva stjälar försöker hålla skeppet flytande!

Vill ha en vändning och det illa kvickt!
Hoppas och tror att mina batterier ska laddas på semestern vid påsk!

TÄNK POSITIVT DET KOMMER MAN LÅNGT MED!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: monica

Å DÅ KAN JAG BÖRJA SKICKA PLATSANNONSER TILL DEJ.......

2009-03-20 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0