Sjuk

Igår och idag är jag hemma från jobbet. Jag har ont i huvudet, är yr och har mått illa med lite magont men besvärligast är nog ryggen.
Har ont när jag böjer mig och är stel, känns som man ska få ryggskott. Har nu gjort allt som står i min makt för att dessa bekymmer ska bi borta.
Eftersom jag hade svårt att köra bil igår så fick barnen gå hem själva från skolan.
Filip gick bort till dagis och hämtade Isak och sen kom de hem, båda två tillsammans.
Undrar just vade de pratat på under vägen?!



Grabbarna är hemma efter skolans slut.


När posten kom blev det en glad överraskning.
För några veckor sedan så hade lego en tävling och både Filip och Isak skickade in.
Isak vann och igår kom priset på posten.
Båda grabbarna blev jätteglada fast mest förvånade tror jag.



Här är priset från LEGO, en keps, en nyckelring och ett STORT paket med lego!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Stort grattis! Vad kul med lego! Och vilken snygg keps!

2009-03-31 @ 22:31:53
Postat av: Jossan

Tur med lego, ni har ju inte så mycket... Kanske kan ni bygga nåt jättestort nån dag :-) Jag vet ju iaf vad jag ska göra när jag kommer till er...

2009-04-04 @ 12:53:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10169

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0