Barnledigt



Barnen är i stugan hos mamma o pappa.
killarna åkte i måndagskväll och skulle komma hem på onsdag men de ville stanna och kommer hem på fredag istället.
Leif och jag har jobbat i veckan men hunnit med en del annat också.
Leif har tränat och sen har han klippt gräs och åkt fyrhjuling.
Jag har gjort " sådantsombarntyckerärtråkigtsaker"........men jag tycker är "kulsaker".
Jag har klippt gräs, bloggat, läst bloggar, städat huset, rensat inne, varit på stan och shoppat, tvättat, handlat mat m.m.

Förutom detta så har jag jobbat och GIVETVIS njutit av det otroligt fina vädret!
Vill att vädret fortsätter så!

Imorgon ska jag jobba kvällen men innan jag åker till jobbet ska jag äta jordgubbsfrukost på altan och läsa nwt i lugn och ro.
Har varit väldigt härligt med lite egentid denna vecka MEN nu längtar jag efter grabbarna!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och nu har jag sett till så att de kommit hem! Må så gott!

2009-07-03 @ 23:27:29
Postat av: Anonym

du flitiga vän

2009-07-05 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0