Torsdag 15 januari

Idag är det en slappardag till.
När Filip åkt till skolan kröp faktiskt Isak och jag ner i sängen tillbaka, en såg tv och en läste morgontidningen
hur skönt som helst!

Efter lunch var vi bort till min mormor och morfar en kort sväng. Jag måste bara visa vilken fin tavla som morfars brors fru har gjort .
Tavlan är så fint gjort av små tygbitar och sen inramat med vit ram.
Stugan är mormor och morfars stuga i Boda. Det är sååååååååååå likt!!!

Så otroligt fin!


Nu ska jag sätta mig med tidningen som kom på posten!



Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen en jättefin tavla och vilket arbete som är nedlagt. Mycket känsla och tanke syns det!

2009-01-15 @ 22:15:21
Postat av: Åse

Det är inte lätt att få med några kommentarer här inte, för hälften kommer med. Förra tillfället inget namn och denna gång denna kommentar - jättefin tavla . IGEN!!!

2009-01-15 @ 22:18:22
URL: http://kolotten.blogg.se/
Postat av: Evy & Rolf Segmon

Hej! De här är Martins brors fru Evy! Kul att se sitt s.k.verk ute på vebben de e inte var dag de händer, tro mej! kul att ni gillade tavlan! kameran tog toppenbilder, min egen gör inte rättvisa!

Även kul att se alla barna i full verksamhet, ha de gött Rolf& Evy

2009-01-20 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0