Tisdag 13 januari

Idag är det tjugonda knut och julen kastas ut!
Hade jag bott kvar i Sunne så kanske det hade kommit några "knutgubbar" så här på kvällen.
Eller finns de inte ens kvar i Sunne?

Barnen har haft julgransskakning på fritids och dagis.

Jag har jobbat idag och nu kan jag säga att  som läget är nu på jobbet är det ingen lek!!!!!!!!!
Tänk om det någon gång vore LAGOMT av allt, vad bra det vore men vad snopen man skulle bli!
Är ledig i tre dagar nu, SKÖNT!!!!
Ska inte göra något speciellt på lediga dagarna. Fast jag måste nog handla o tvätta lite.
Ska ringa lite samtal  imorgon sen åker Isak och jag och handlar lite mat när Fille är i skolan.
Eftermiddagen blir det nog lek med kompisar för barnen och jag ska inte göra något speciellt.

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Jojo man har tillbingat kvällen i bilen. Barna har t o m gått knut på Enevägen. Ha det bra!!!

2009-01-13 @ 22:14:36
Postat av: Vickan

Jojo men här i Sunne går barna knut, har tillbringat kvällen i bilen, vi har t om gått på Enevägen. Ha dä gött!!!

2009-01-13 @ 22:17:35
Postat av: auntie

ja det var enda dagen på året man fick nåt i korgen....

Undrar om du klarar av en dag med jag ska inte göra nåt speciellt ?

2009-01-14 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0