Nyår!


Nyårsmiddag på 3:an.
Jag jobbade kvällen men när jag kom till festen efter jobbet fick jag JÄTTEGOD nyårsmiddag som bestod av:
Oxfile, klyftpotatis peppersås och sallad.
Till efterrätt var det chokladpudding.
MUMS!!!!!!!


Här hugger grabbarna in på efterrätten.


Alla 8 gick ut vid 21.30 för att barnen skulle få skåla in nyår lite innan.
Det blev pommac i jätteflaska och raketer.
Här värmer Filip och jag varandra.
Det var -10 grader på kvällen, en kall nyår.


Gustav och jag skålar in nyår!


Efter att vi skjutit klart raketerna var det dags för alla 4 barn att lägga sig.
De hade bäddat så att alla 4 skulle ligga i samma rum.
Gick jättebra, sov till 8.45!!!!
Här sover Filip.


Här sover Gurra


Här sover Isak och Nellie.


Vi vuxna var sen vakna och skålade in nyåret med lite bubbel.
Jag var rätt snabb i säng sen eftersom jag började 7.00 nästa dag.

Nu på kvällen har vi ätit pizza och en sak är säker: jag ska snart lägga mig!!!!
Imorgon ska jag jobba igen och känner att jag måste sova lite extra timmar inatt för att kunna vara lite ordentlig på jobbet!

Kommentarer
Postat av: auntie

Kul att få dela er nyår, men ni firade alltså 2 tolvslag - annorlunda ! LIte avundsjuk på alla som snosar så gott själv tvingade jag mej att vara uppe till halv 1....Men Malla när började du vara ordentlig på jobbet ?

2009-01-03 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0