Lördag 24 januari

Ledig hela helgen!
UNDERBART!!!!!

Idag åkte Filip och jag iväg på fm för att uträtta lite ärenden.
Vi köpte nytt skärp till Filip.
Vi köpte ett fint Grattis till körkortet kort.
Vi köpte solglasögon inför Egyptenresan.
Åt på Mc Donalds.

Vi hade jättetrevligt Filip och jag (tyckte jag iallafall).
Känns viktigt och kul att IBLAND bara ha fokus på ett barn.
Viktigt att alla någon gång får stå i centrum och bli sedd utan att det gäller TJAT!

När vi gick runt bland allt folk i affärerna så kom allt en liten hand insmygandes i min........
Mamma, jag vill hålla i dig!
Gulligt när man snart är 8 år och stor ibland.

Under dagen hann också Filip och Isak göra ett besök på leksaksaffären.
De tog med sig sina plånböcker för de skulle handla.


Filip köpte lego.


Är jätteduktig på att bygga. Här han bygggt klart det han köpte.


Isak köpte "Rorri" saker.



På em hade Filip kompis här och Isak som är förkyld, hostig och feber låg mest i saccosäcken och såg på film.
Frampå kvällskvisten kom mamma och pappa hit. De bjöd på pizza. Jag stod för kaffe och efterrätt.
Nu har mamma och pappa också testat Sing Star!!! Har tyvärr inga bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Inga bilder? Ljud då? Något? Önskar jag var där...?! Eller...?

2009-01-25 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0