Ledig måndag

Idag är jag ledig men Isak är förkyld, feber och hostig så det lär bli en innedag.
Jag grejade lite med tvätten, ringde några samtal, hjälpte Isak så han fick spela på datan och sen var det dags för lunch.
Jag åt och Isak åt inte!


Här spelar Isak byggare bob.

På em när Filip kom hem så lekte de med lego en stund sen gick Filip till grannen och lekte.
Vi som var hemma fick då besök av Nellie, Gustav och Sarah. Där var barnen också förkylda så förkylningsbacillerna dansade överallt!
Sarah hade köpt med UNDERBART gott fikabröd, TUSEN TACK och TACK för att Ni kom och förgyllde vår eftermiddag.

På kvällen åkte Sarah och jag iväg  till Bergvik på shoppingrunda.
Jag skulle handla mjölk, te, smör och bröd men vi hann också in på lite klädaffärer......

Har nu köpt lite födelsedagspresenter (som jag givetvis inte kan visa här).

Köpte också en ny vårjacka(Sarah höll på att svimma när jag sa att jag skulle ha jackan, det var ovanligt att se dig i rosa sa hon med ett väldigt härligt skratt sen.......Ja, ja man ska väl glädja sina medmänniskor?!
Passade också på att köpa vinterskor till nästa säsong till Filip. REA är bra!!!!


Min nya jacka


Filips nya skor

TACK Sarah för stunden på Bergvik, det var jättekul!
Är fortfarande glad att jag INTE hade med kameran till Bergvik............

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Det är jag också; glad att inte kameran var med alltså...

Och kul det hade vi...

Hoppas skorna passar nu då...???!!!

2009-01-27 @ 08:56:45
Postat av: auntie

Oh hjälp blev det den rosa....team Arnefur....

2009-01-29 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0