FBK-Luleå



Igår var hela La familia på hockey.
Isak o Leif önskade vinst för Luleå.
Filip och jag hejade ju såklart på rätt lag!
FBK vann ju såklart och alla 4 gick därifrån när matchen var slut utan några läktarbråk!
Hur mycket hockey smågrabbarna ägnade sig åt vet jag inte........
Filip hann iallafall att äta godis och räkna högtalare och antalet blev 48 st i taket hälsar han.
Isak provade nog 125 st olika sitt/liggställningar och även han tryckte i sig lite godis under kvällen.

Nu är det fredagkväll och jag bänkar mig vid Lets Dance!

Kommentarer
Postat av: auntie

Fin bild på grabbarna, men FBK håller inte riktigt måttet så det är tur ni stöttar.....stackars Leif

2009-01-31 @ 14:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0