35 -årskalas



Jaha då var man 35 år då!

När mamma o pappa  var i min ålder upplevde jag dem så väldigt "vuxna".
De hade ordentlig bil, jobb, bodde bra, gick över till grannen på vin, gick på kurser, hade semester med oss, gjorde läxor med mig, storhandlade, betalade räkningar och hälsade på släkten på helgen.

Herregud, nu är ju jag där och gör/har precis som de, jag är nog kanske "vuxen" också!
FAST man är ju inte äldre än man känner sig.........

Hur som helst så hade jag en TOPPENFÖDELSEDAG med väldigt mycket fina paket , god mat, trevligt folk och pricken över i var att solen sken hela dagen!
I present fick jag bla :
2 baden- baden stolar med inbyggd dyna
2 tavlor målade av moster
armbandsklocka
örhängen
pengar
presentkort
hudkräm
hemlig sak som jag får se 16/och/eller 17 maj
haddukar



Här syns några av presenterna.

TACK alla för en jättefin 35 årsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som du har haft en helt toppendag. Ja nu är du 35 jag har inte hunnit bli det än. Jag får njuta som 34-åring nån vecka till. GRATTIS än en gång. Kram Marie

2009-04-26 @ 22:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0