Stängt på dagis/fritids

Igår hade dagis och fritids i Kils kommun planeringsdag. Barnen var då hemma.
Sarah och jag hjälptes åt med barnpassningen.
Jag hade 4 barn på fm när Sarah jobbade.
Sarah hade 4 barn på em när jag jobbade.
Helt perfekt!
Hemma hos oss åt vi frukost, var på promenad, lekte i lekparken, plockade äpplen och avslutade med lunch.
Sen kom Sarah och tog över.

Innan det var dags för frukost så hittade jag 4 barn i vår säng. Där låg de och såg på tv och" mös" i ca 5 sekunder.
Sen var det dags för nästa äventyr!


"Ser på tv"?????!!!!!

Kommentarer
Postat av: auntie

gillar det där med att mysa i 5 sekunder....så länge !

2008-09-04 @ 11:20:49
Postat av: Åse

Myspysar, var ordet, sa Bull!

2008-09-04 @ 22:06:28
URL: http://kolotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0