Här är det skumt.......

Min käre make skulle försöka att vara huslig igår kväll.
Vad hände?
Jo han häller handdiskmedel i diskmaskinens behållare för spolglans.......
Detta vet han inte om att det är fel "medel" han häller i utan han kör igång maskinen som vanligt.......
Sen när diskmaskinen kört sitt program och min käre make öppnar så ser det ut så här...


Ja idag har jag kört maskinen X antal ggr och NU ÄNTLIGEN lyser lampan för att det är dags att fylla på SPOLGLANS!!
Har nu antagligen kört slut på handdiskmedlet i maskinen och snart är inte disken löddrig utan skinande ren!

Karlar........


Kommentarer
Postat av: auntie

Men Leifi då...jag har hört att du varit lite ur balans och sökt träningsredskap, men detta...

2008-09-06 @ 10:59:16
Postat av: Karlslok

Tyckte nog att spolglansen var ovanligt trögflytande......men "what the f--k", rent blev det.

2008-09-08 @ 10:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0