Stängt på dagis/fritids

Idag var det stängningsdag på fritids/dagis.
Eftersom jag hade ledig dag så tyckte jag det kunde passa bra att även ha Nellie och Gustav.
Kl.7.30 hade jag fyra barn.
Vi åt frukost, ritade, byggde järnväg, spelade bandy och tog en promenad till min frisör för att handla lite.
Sen ringde mamma och sa att de skulle komma till Kil vid lunchtid så då begav vi oss till Nellie o Gustavs hem där mamma och pappa var och förberedde lunchen.
Vi åt falukorv och makaroner sen blev det lite rester över som mamma kastade ihop till en makaronipudding......................
Ja du mamma, var tur vi bara var vid lekparken på Stenåsen och inte borta längre än vi var.............
Med lite komplettering på makaronipuddingen så blir den säkert delikat.......

Efteriddagen tillbringade vi ute med lite olika "aktiviteter".
Hur det än var så hade jag en jättehärlig måndag tillsammans med Filip, Isak, Nellie, Gustav, pappa och mamma!

TACK!!!!!


Sparkcykel kan man åka i vilken terräng so helst, fråga Gustav.


Nellie och Filip räknar kastanjer.



Isak gungar.



Barnbarnen "hjälper" morfar att ösa jord!!!!



Kunde varit värre.............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte det.

2008-10-29 @ 19:57:50
Postat av: auntie

Härlig dag, alltid lika roligt att se dina bilder, vem åt makaronipuddingen ???

2008-10-30 @ 11:06:02
Postat av: Sarah

STORT TACK FÖR HJÄLPEN SÅ ATT JAG KUNDE ÅKA PÅ KURS! KRAM PÅ ER!!

2008-11-02 @ 21:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0