Söndag


Ett litet rött äpple är allt vad som finns kvar på vårt äppelträd nu.


Idag har vi krattat och krattat. Herreguuuuuud vad löv det blir.
Känns väldigt bra för vi har fått bort  VÄLDIGT mycket löv idag.
Är en hel del kvar men med nya friska tag så åker de också snart bort.






Var bjudna på middag hos Sarah m fam idag. Vi fick jättegod mat, TUSEN TACK.
När barnen ätit klart  gick de upp och lekte.
När vi sedan ropade på dem att de skulle börja plocka ihop för det var dags att åka hem mötte oss denna fina syn på övervåningen!!!!!!!!!!

Det var grejaer ta mig f-n ÖVERALLT.
Då blev mammorna inte så glada.
 Med lite strängare( surare) röst än vanligt sa vi till dem att NU plockar vi ihop!


Ja en liten sväng var det fyra stycken som försökte plocka ihop allt de fått ut.


Även en mamma drog sitt strå till stacken för att reda ordning på allt!!!!!!!


Sen när detta var klart så cyklade vi hem, åt kvällsmat, jag fortsatte vara sur pga krångel före/under och efter kvällsmaten, badade barn och la fram kläder för dagis/skola imorgon.

Nu har jag lugnat mig något, har sett tv och min ÄLSKADE man kom precis in med en glassbåt till mig.
Det var den helgen det!!!!!

imorgon är det en ny vecka, börjar måndagen med att jobba dagen och sen tjejmiddag på kvällen, kanon!!!!

Kommentarer
Postat av: auntie

Underbar röra på Täljstensvägen, vad kul dommåste ha haft.....är det mycket löv i år sa du ? måste vara lokalt. Ha nu en bra vecka

2008-10-20 @ 11:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0