Marknad i Sunne

Har varit på marknad i Sunne idag.
Hämtade Filip när skolan var slut och sen drog vi upp till Sunne.
Regnet höll oss sällskap nästan hela tiden så det blev en kort sväng på marknaden.
Isak fyllde på sitt motorförråd med två motocrossar till. Filip köpte pistol och jag köpte godis!

När vi gått klart så slank vi in på pizzerian. Fick väldigt mycket god mat och inte vet jag hur kalaset för oss tre bara kunde kosta 120 kr???? Men jag betalade och både kassörkan och jag log glatt mot varandra.

Nu är det fredag kväll och snart ska vi ha " myskväll " med pita o så god dryck som cola.
Sen blir det tv och lugn fredagkväll.
Jag ska jobba hela helgen (22TIM) lö+sö så det är bäst att dyka i säng tidigt!

Trevlig helg!



Isaks marknadsfynd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att vi spang på varandra i dag. Synd bara att det regnade. Hoppas vi ses snart. Trevlig helg kram Marie

2008-10-03 @ 20:00:09
Postat av: auntie

Sunnemarten en självklarhet, vilken tur du inte jobbade Malin - Inget martensgodis ???Ha en bra helg även om det är jobb - det kan du det vet jag!

2008-10-03 @ 21:30:14
Postat av: Alina

Trevlig helg!! :)

2008-10-03 @ 21:36:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0